
Aan de slag met e-mailings
Wil je aan de slag met e-mailmarketing? Zorg dan dat je jouw e-mailing goed uitvoert.
- Bedenk hoe vaak je jouw klant e-mails wilt sturen
- Bepaal een helder doel van elke e-mail
- Overweeg of e-mail écht het juiste kanaal is
E-mailings zijn flexibel, effectief en persoonlijk. Mits je jouw inhoud en mailfunnel goed inricht. Check de do’s en don’ts van e-mailings.
Wil je aan de slag met e-mailmarketing? Zorg dan dat je jouw e-mailing goed uitvoert.
Veel organisaties hebben ‘een nieuwsbrief’. Sommige organisaties sturen ‘wel eens’ een mailing. Maar daar blijft het vaak wel bij. Bewust en doelgericht nadenken over de plek van e-mail binnen een marketingcommunicatie-strategie is voor veel organisaties te complex. Het advies: start simpel en breid langzaam uit. Kwaliteit boven kwantiteit.
Het SUCCES Model meet of jouw content blijft plakken. Leg jouw content onder een vergrootglas. Inclusief Download.
We gebruiken in Nederland taalniveaus B1 en B2 als basis. En A1, A2, C1 en C2 als uitzondering.
Wil Nederland met 'u' of 'je' aangesproken worden? Tekstbouwers deed uitgebreid onderzoek onder 524 Nederlanders.
Laten we kennismaken en werken aan betere teksten voor je bedrijf of training voor je team💪 — Olaf Geysendorpher
Vul je gegevens in. Dan neem ik snel contact met je op 🙂👇
"*" geeft vereiste velden aan
Ontvang de Slimste Nieuwsbrief over Contentcreatie • 12 x per jaar • Haal méér uit je teksten • En ontdek AI-kansen
Meld je aan voor de slimste nieuwsbrief over tekst, communicatie en AI.